IT-Tugi
IT-Tugi on teenus, mis lahendab kiirelt ja personaalselt ettevõtte töötajate igapäevaseid arvutimuresid, loob positiivseid emotsioone ja võimaldab töötajatel maksimaalselt panustada tööülesannete täitmisesse.
IT-Tuge on ettevõttel kindlasti tarvis, kui:
- Igapäevastele IT-muredele kulub palju aega ja see segab töötajatel tähtaegadest kinnipidamist
- Võrguprinter ei trüki ning e-post ei jõua kohale
- Lahendamata arvutimured tekitavad stressi ning pakuvad kõneainet kohvipausidel
- Olemasolevat itimeest iseloomustatakse rohkem halva kui hea sõnaga
IT-Toe teenus koosneb järgmistest põhikomponentidest:
- Probleemilahendus
IT-Toe peamine komponent on probleemide lahendamine. Ettevõtte töötaja teatab IT-toe spetsialistile oma probleemist, mis lahendatakse kas kaughalduse teel või vajadusel kohapeal kokkulepitud aja jooksul. IT-Toe spetsialist tegeleb isiklikult ka kliendi tööarvuti riistvaraliste ja tarkvaraliste probleemide lahendamisega sisendi korral IT-Halduse spetsialistilt. Sõltuvalt probleemi olemusest kaasab ta töösse IT-Halduse spetsialiste ja annab tagasisidet IT-Juhtimise protsessi.
- Kodulehe uuendamine
IT-tugiisik on kvalifitseeritud vastavalt vajadusele uuendama ka ettevõtte kodulehte. Paljud sisuhaldussüsteemid nõuavad hetkel liiga praktilisi tehnilisi teadmisi, et sisestatud informatsioon jõuaks korrektselt ja kiiresti lehe külastajani.
Esita päring, tellimus või küsi nõu siit