IT-Tugi

IT-Tugi on teenus, mis lahendab kiirelt ja personaalselt ettevõtte töötajate igapäevaseid arvutimuresid, loob positiivseid emotsioone ja võimaldab töötajatel maksimaalselt panustada tööülesannete täitmisesse.

IT-Tuge on ettevõttel kindlasti tarvis, kui:

IT-Toe teenus koosneb järgmistest põhikomponentidest:

IT-Toe peamine komponent on probleemide lahendamine. Ettevõtte töötaja teatab IT-toe spetsialistile oma probleemist, mis lahendatakse kas kaughalduse teel või vajadusel kohapeal kokkulepitud aja jooksul. IT-Toe spetsialist tegeleb isiklikult ka kliendi tööarvuti riistvaraliste ja tarkvaraliste probleemide lahendamisega sisendi korral IT-Halduse spetsialistilt. Sõltuvalt probleemi olemusest kaasab ta töösse IT-Halduse spetsialiste ja annab tagasisidet IT-Juhtimise protsessi.

IT-tugiisik on kvalifitseeritud vastavalt vajadusele uuendama ka ettevõtte kodulehte. Paljud sisuhaldussüsteemid nõuavad hetkel liiga praktilisi tehnilisi teadmisi, et sisestatud informatsioon jõuaks korrektselt ja kiiresti lehe külastajani.

 

Esita päring, tellimus või küsi nõu siit